poniedziałek, 22 maja 2017

LO - Happy Together


LO inspirowane wyzwaniem na blogu More Than Words.

"Mother&Flowers" - pomyślałam oczywiście o mojej mamie. 
Z wielkim zdziwieniem zorientowałam się, że właściwie nie robiłyśmy sobie wspólnych zdjęć!
Będziemy musiały to nadrobić przy najbliższym spotkaniu.


Ponieważ bardzo lubię stare zdjęcia, znalazłam takie, które najbardziej kojarzyło mi się z matczyną miłością.


"Mother&Flowers" - Of Course I tought about my mother.I like vintage photos very much. I found one that shows the mother's love.



I was very surprised to find that that we did not do a photo shoot together for a long time!
We must necessarily do this photo at the next meeting.











5 komentarzy:

  1. Very poetically vintage! Love it!
    So glad you could join us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  2. You rocked this challenge! This is gorgeous! So happy you could play along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning take on our challenge this month! All the best from MTW! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne !! świetna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)